סיסטם אינטליג'נס אייס - החזון

לינוקס סיסטם אדמיניסטריישן וארכיטקטורת ענן

ב System Intelligence ACE  אנחנו מספקים שרותי סיסטם אדמין למערכות לינוקס וארכיטקטורת ענן. התקווה שלי היא שלקוחות, חברות, ומפתחים הנעזרים בנו לא יצטרכו לדאוג יותר לפעילות השוטפת של השרתים שלהם, ידעו שהשרתים נמצאים בידיים של סיסטם לינוקס אדמין מנוסה, מקצועי, יעיל ואמין, התחזוקה מתבצעת באופן סדיר והם יכולים להרוויח את השקט הנפשי שמספק השרות שלנו. כאשר המשימה הזאת מבוצעת על הצד הטוב ביותר, המחשבה היחידה שתצטרכו להקדיש תהיה לפיתוחים ופרוייקטים חדשים, אותם נוכל לתכנן יחד.

פיתוחים ופרוייקטים חדשים

עולם מערכות הלינוקס משתדרג ואפשרויות חדשות לפיתוחים מזדמנים כל הזמן. אני עוקב אחר עדכונים ויכול להמליץ על שימוש בכלים ובתוכנה, רכיבי אבטחת מידע, וטכנולוגיות חדשות, כחלק מהשירות שאנחנו נותנים. ההתקדמות תלווה בהקמה, הטמעה, ניטור והדרכה עבור הפתרונות שנמצא כמדוייקים לעסק שלכם.

התפתחות אישית ואתגרים

מהאתגרים הכי מעניינים בתחום אני יכול לציין את ארכיטקטורת ענן. אני לומד ומתפתח בתחום והיא מרגשת אותי במיוחד. יש בה את מירב הכלים כדי להעלות את העסק שלכם רמה בתחום ניהול מערכות, ואשמח לבנות אותה יחד איתכם.

צילום: אוראל כהן, כלכליסט 2021 - גרפומנים

הדרכות ושמירת הידע

אני מאוד מאמין בלחלוק, לשתף ולהעביר את הידע שצברתי במשך שני עשורים ואני מעביר מהנסיון שלי לאדמינים צעירים ופחות מנוסים כדי לשפר את היעילות שלהם עבור החברה שלכם. כך הידע נשמר אצלכם וממשיך לשפר את העסק שלכם.